PL EN
ładuje…

Bang & Olufsen, Fale dźwiękowe

Zadanie
Bang & Olufsen jest producentem wysokiej jakości sprzętu elektronicznego. Łatwość obsługi, niesamowite brzmienie i oszałamiający design wyróżniają produkty B&O na tle konkurencji. Nie inaczej jest z najnowszym 3-D Advanced Sound System, który jest prawdziwą rewolucją na rynku - żaden inny system nagłaśniający nie dostarcza takiej jakości dźwięku!

Stanęliśmy przed wyzwaniem przedstawienia tej unikalnej technologii (jak i całej marki), jako jedynego słusznego wyboru dla kierowców.

Pomysł
Jak to zrobić? Nasz koncepcja była prosta - przedstawić dźwięk w formie obrazu! Głównym elementem kampanii było pokazanie fal dźwiękowych, które najlepiej potrafiły przedstawić doskonałą jakość brzmienia. Istotą kampanii było wkomponowanie grafiki B&O w falę dźwiękową, tak aby przenikała przez grafiki nadając całości dynamiczny charakter. Tak zaprojektowana kreacja miała reprezentować nieskazitelny dźwięk produktu B&O i była prezentowana w mediach online i offline przez cały czas trwania kampanii.

Implementacja
Dzięki naszej kampanii unikalność brzmienia Bang & Olufsen 3-D stała się dostępna dla oka.

Zmieściliśmy sąsiadujące ze sobą reklamy 3-D w formacie 18/1. Na lotnisku wzdłuż korytarza reklamowego plakat 3-D przekształcał ekrany reklamowe innych marek w dynamiczną falę. Na stronie mobile.de opublikowaliśmy banner, który nakładał się na sąsiadujące treści witryny w formie fali dźwiękowej inspirowanej systemem 3-D. Także w reklamach prasowych zastosowaliśmy podobną technikę - pionowe banery z naszą kampanią „rozbrzmiewały” na sąsiadujące treści.

Sukces
Kampania - za pośrednictwem plakatów, reklam online, ekranów video i druku - dotarła do ponad pół miliona osób.

 

Informacja

Klient
BANG & OLUFSEN

oddział
Consumer Electronics

kategoria
Media Strategy

Podziel się