PL EN
ładuje…

Stylight – Porwanie czasopism modowych!

Stylight to modowy Google - platforma zakupów online, w której możesz znaleźć w wygodny sposób praktycznie każdą rzecz sposród tysięcy marek, jaką tylko możesz sobie wyobrazić. Naszym celem było  aby niemieccy miłośnicy mody doświadczali tej korzyści w sposób trafny, zaskakujący i ekscytujący.

Magazyny modowe w wersji drukowanej, w których można znaleźć stylizacje z tysiącami elementów różnych marek to w dalszym ciągu główne źródło inspiracji oraz decyzji zakupowych. Poszukiwanie elementów stylicazji pokazanych w czasopiśmie online to wspólna aktywność dla miłośników mody - ale też nie łatwa. Natomiast stwarza ​​idealną możliwość do wspólnego rozwiązania tego problemu wraz z Stylight.

Więc wywróciliśmy do góry nogami cały magazyn modowy w taki sposób w którym doświadczenia zakupowe z magazynem drukowanym nigdy w historii nie były obecne. W poprzednim wydaniu popularnego magazynu mody czytelnikom została przekazana informacja, że mogą skanować dowolny element stylizacji z magazynu za pomocą swojego smartfona i w wygodny sposób kupować przedmioty bezpośrednio przez Stylight . Użyliśmy wersji Shazam, zainstalowanej już na 50 milionach niemieckich smartfonów, co jest równoznaczne z tym że w ramach całej kampanii użytkownik nie był zobowiązany do pobrannia dodatkowej aplikacji. Wystarczy, że włączysz Shazam, rozpoznasz przedmiot a przejdziesz bezpośrednio do Stylight. Prosto, szybko i bez przeszkód.

Wyniki: Łącznie uzyskaliśmy ponad 20 000 skanów, przy średnim współczynniku konwersji 38 procent. Popularni modowi infuanserzy mówili o szale w serwisach społecznościowych. Podczas kampanii aż 186 produktów z czasopisma wyprzedało się całkowicie. Z 18.000 euro, które wydaliśmy na jedną reklamę, "porwaliśmy" przestrzeń mediową wartą 2,16 mln euro.

 

Informacja

Klient
Stylight

oddział
Online Shopping

kategoria
Ambient

Podziel się