PL EN
ładuje…

MEDIA

Planowanie Mediów

Nasze usługi planowania mediów pozwalają dotrzeć z ofertą do tych, którzy naprawdę się liczą: Klientów

Co sprawia, że dany media plan odniesie sukces? Musi on oferować coś więcej niż strategię opartą na strukturze socjodemograficznej grupy docelowej.

Najlepsi media plannerzy myślą wszechstronnie. Ich celem jest jak najmniejsze marnotrawstwo zasobów. Dlatego w Mediaplus skupiamy się na dotarciu do tych odbiorców, którzy są szczególnie istotni dla Klienta: potencjalnych nabywców. Określony kierunek media planningu zapewnia naszym klientom skuteczność większą aż o 30%. Gdybyśmy koncentrowali się jedynie na grupie docelowej wybranej na podstawie struktury socjodemograficznej, nigdy nie osiągnęlibyśmy tak wspaniałych wyników: Grupy socjodemograficzne służą opisaniu odbiorców i czytelników danych mediów, ale nic nam nie mówią o tym, jak bardzo są oni naprawdę zainteresowani. A to właśnie ta informacja ma kluczowe znaczenie dla skuteczności kampanii. Dlatego używamy innego podejścia, blisko współpracując z ekspertami z instytutu badawczego GfK.

Planowanie mediów w naszym wykonaniu opiera się na badaniach konsumenckich.

Wnikliwe spostrzeżenia badań GfK są częścią naszych strategii medialnych. Dla przykładu łączymy dane z panelu konsumenta GfK i panelu telewizyjnego AGF, co pozwala nam opracować kompletnie nową jakość medialnego know-how, pozwalającego na kierowaniu przekazu do odbiorców telewizji z niespotykaną wcześniej skutecznością. Nasz media planning jest skrojony do potrzeb konkretnych grup nabywców i pozwala nam sprawdzić, która konkretna grupa oferuje największy potencjał owocnej reakcji na Państwa kampanię. Innymi słowy: Wydajność naszego media planningu nie jest wyrażana za pomocą typowych wartości jak zasięg, średnia liczba kontaktów, czy wskaźnik GRP. Zamiast tego, oferujemy długoterminowy wzrost zwrotu z inwestycji.