PL EN
ładuje…

BADANIA

NASZE INSIGHTY STRATEGICZNE

Insighty strategiczne sprawiają, że kampanie naszych klientów są bardziej efektywne. 

Insighty strategiczne sprawiają, że kampanie naszych klientów są bardziej efektywne. Silne strategie marketingowe wymagają solidnie ugruntowanych badań, z których wynika więcej, niż suche dane liczbowe. Jakie czynniki decydują naprawdę o Twoim sukcesie? Dla nas odpowiedź jest prosta: solidnie przebadane insighty oraz strategiczne, odpowiednio zinterpretowane i przekładalne na praktykę analizy.

Nie zajmujemy się dostarczaniem gotowych wyników. Naświetlamy informacje, które mają prawdziwą wartość dla naszych klientów. Przygotowujemy je do zastosowania w praktyce, służymy fachową pomocą i ożywiamy suche liczby.
Zajmujemy się wydobywaniem znaczących insightów strategicznych – dlatego też nasz dział badań nazwaliśmy po prostu Insighty Strategiczne.

Badania wydobywające przyszłościowe wnioski pozwolą naszym klientom zawsze trzymać rękę na pulsie.

Aby odnieść sukces należy być zawsze o krok przed innymi – rozumieć zarówno konsumentów, jak i rynek. Dlatego rozpoznajemy trendy na wczesnym etapie rozwoju i przekształcamy tę wiedzę w strategie, które pozwalają klientom obrać kurs na przyszłość.

Badania osadzone w rzeczywistym świecie pomagają zrozumieć konsumentów.

Im dokładniej stargetowana kampania, tym większy sukces marki. Dlatego trzonem naszych badań są konsumenci. Analizujemy dlaczego, jak i kiedy dokonują zakupów. Te informacje pomagają nam:

  • Zebrać istotne dla strategii marki insighty
  • Wypracować konkretne rekomendacje komunikacji dostosowanej do potrzeb marki.
  • Zoptymalizować planowanie mediów.

Interdyscyplinarne badania pozwalają przeanalizować dokładnie to, co interesuje klientów.

Jako część grupy Serviceplan mamy dostęp do ponad 45 wyspecjalizowanych agencji zajmujących się szerokim spektrum zagadnień komunikacyjnych. Dlatego też jesteśmy w stanie przebadać różnorodne zagadnienia, wykraczające poza klasyczne badania mediowe: od kreacji, przez tradycyjne media, online, czy działania mobile, po PR.

Zakres naszych badań obejmuje wszystkie kanały mediowe. To zintegrowane podejście do badań wszystkich mediów istotnych z punktu widzenia reklamy pozwala nam tworzyć wyjątkowo silne kampanie, pomimo fragmentacji, konwergencji lub równoległej konsumpcji mediów.