PL EN
ładuje…

BADANIA

Wpływ reklamy

Pomożemy Ci śledzić parametry Twoich kampanii.

Podstawą każdej dobrej kampanii reklamowej jest świetny pomysł. Ale czy kampania naprawdę działa? Czy pomysł spodoba się konsumentom? Czy stanie się sukcesem? W Medialpus Strategic Insights przebadaliśmy efekty reklam i mamy odpowiedzi na nurtujące Cię pytania. Jesteśmy przygotowani, by wspierać Cię w całym procesie komunikacji – od A do Z.

1. Analiza wizerunku marki

Korzystamy z szeregu metod pozwalających na identyfikację ogólnego wizerunku marki i monitorowanie jego rozwoju. Badamy w jaki sposób kampania wpływa na całościowy wizerunek marki oraz na konkretne jego wymiary.

2. Analiza wpływu działań marketingowych

Rozpoznajemy czynniki wpływające na parametry sukcesu, takie jak zapamiętywalność treści reklamy czy sprzedaż i mierzymy ich wpływ na sukces Twojej marki. Pomaga nam to przewidzieć działanie komunikacji i sukces sprzedażowy, a także pozwala kontrolować efektywność reklamową.

3. Ustalenie odpowiedniego budżetu oraz miksu mediowego

Określamy wysokość budżetu koniecznego, by sprostać Twoim celom komunikacyjnym oraz miks touchpointów mediowych dla Twoich kampanii. Korzystając z dwóch stworzonych przez nas narzędzi jesteśmy w stanie przeanalizować nawet 30 punktów styku konsumenta z marką. Następnie ustalamy ich przydatność w poszczególnych fazach procesu zakupowego.

4. Test sukcesu kampanii reklamowej przed jej startem

Efektywność kampanii powinna zostać zmierzona jeszcze przed jej startem. Można do tego celu wykorzystać kilka skutecznych metod, w zależności od celu i możliwości czasowych. Testy mogą być wykonane nawet w ostatniej chwili, co pozwoli na wprowadzenie poprawek przed startem kampanii.

5. Integracja typologii konsumentów

Twoja grupa docelowa nie mieści się w standardowych opracowaniach mediowych i w związku z tym planowanie skierowanej do niej komunikacji jest problematyczne? Nawet w takich sytuacjach specjalna metoda statystyczna umożliwia nam uzupełnienie klasycznego opracowania o tę grupę, tak, abyś mógł uwzględnić ją w planowaniu mediów.