PL EN
ładuje…

MEDIA

Geomedia

Regionalne planowanie mediów – jeszcze bardziej skuteczne i wszechstronne niż kiedykolwiek wcześniej

Reklama regionalna jest sekretem współczesnego media planningu: Jeszcze nigdy nie była tak kreatywna, potężna i skuteczna jak dziś. Dlatego też jesteśmy w pełni zaangażowani w dostarczanie naszym klientom wsparcia, którego potrzebują by móc planować, optymalizować i kontrolować 

  • kampanie lokalne i regionalne pod kątem media planningu w skali całego kraju
  • geomarketing
  • branch marketing
  • dystrybucja broszur
  • geotargeting

Oto metody, których używamy:

Mediaplus Geomedia

Dzięki tej usłudze, polegającej na szczegółowej analizie lokalizacji i procesie planowania przenikającym różne jednostki organizacji przestrzennej, aż do najdrobniejszego poziomu mikro-rynków i fragmentów ulic, reklama trafi dokładnie tam, gdzie powinna.

  • Identyfikujemy Państwa grupy docelowe na pożądanym poziomie przestrzennym, korzystając z szerokiego wachlarza możliwych źródeł danych: Oprócz oficjalnych statystyk, badań rynku mediów itp., możemy także użyć dowolnej ilości danych klienta i danych pochodzących z badań, przypisanych na poziomie regionalnych.
  • Jesteśmy w stanie określić rozkład przestrzenny potencjału sprzedaży w Państwa strefie wpływu, np. w środowisku branżowym.
  • Analizujemy dane klienta i strukturalne Państwa grup docelowych i badamy sposoby, w jakie korzystają z mediów, a także zachowania zakupowe.
  • Ponadto, dzięki sprawdzonemu, wielozmiennemu modelowi szacunkowemu (Geo Optimizer), jesteśmy w stanie zidentyfikować niewykorzystany potencjał konsumencki w określonych obszarach sprzedaży, tak abyście mogli Państwo dotrzeć do nich w ukierunkowany sposób.

To złożone podejście do planowania generuje znaczne wzrosty obrotów i wykorzystuje istniejące możliwości wdrożenia oszczędności budżetowych, tak jak w poniższym przykładzie:

Optimization example by Geomedia

Mediaplus Branch Management System (FiMS)

FiMS to system informacji przestrzennej, który pozwala nam zarządzać marketingiem na poziomie oddziału firmy, w bliskiej współpracy z naszymi klientami.

  • Gwarantuje on, że procesy zachodzące pomiędzy marketing managerami, area managerarmi i branch managerami, a także agencją, przebiegają płynnie.
  • Zapewnia Państwu informacje o działalności medialnej poszczególnych oddziałów Państwa firmy.
  • System pozwala zintegrować wszystkie potrzebne dane, niezbędne do idealnego planowania mediów na poziomie pojedynczego oddziału.

Oferujemy ukierunkowaną dystrybucję broszur bez marnotrawienia zasobów. W tym celu analizujemy dane dotyczące klienta, grupy docelowej i doboru trasy pod kątem przestrzennym, biorąc pod uwagę nakładanie się obszarów dystrybucji naszych klientów i ich konkurencji.

Dzięki naszemu innowacyjnemu planowaniu geo-cyfrowemu, jesteśmy w stanie określić obszary, w których pokrycie reklamami/materiałami typu insert jest poniżej średniej. Tym sposobem, możemy wypełniać tego typu luki poprzez precyzyjne targetowanie przekazu na poziomie regionalnym online.

Nasze narzędzia Geo Cube i Geo Score zapewniają wsparcie w wyborze najlepszych możliwych lokalnych mediów do lokalnej dystrybucji. Pozwalają również na zróżnicowane planowanie ponad 1 tys. edycji, według kryteriów jakościowych i ilościowych.

Geo-Targeting

Wykorzystujemy zalety targetowania online dosłownie na poziomie ulicy – poprzez cyfrowe nośniki out-of-home media. System geotargetingu pozwala nam adresować indywidualne, swobodnie sterowalne media reklamowe maksymalnie osadzone w kontekście lokalnym, sytuacyjnym i czasowym. Efekt ten uzyskujemy poprzez:

  • Integrację zewnętrznych źródeł danych (takich jak dane pogodowe czy wydarzenia sportowe),
  • Spersonalizowany wygląd i treści redakcyjne,
  • Automatycznie aktualizowane oferty (integracja z bazą danych produktów i stanami magazynowymi).

To, co najważniejsze:

Jak widać, Mediaplus Regio oferuje całkowicie innowacyjne usługi z dziedziny geomedia, które łączą tradycyjne media lokalne, takie jak radio, inserty, ulotki i out-of-home media oraz media online – tak aby umożliwić jak najmniejsze marnotrawstwo zasobów.