PL EN
ładuje…

MEDIA

Zintegrowane planowanie online i offline

Łączymy media online i offline by tworzyć zjednoczony świat mediów.

Cyfryzacja wpływa na dostępny zakres i zastosowania mediów w długiej perspektywie czasu. Szybsze prędkości przesyłu danych i aplikacje mobilne pozwalają na komunikację przy pomocy materiałów filmowych, niezależną od miejsca i czasu. Różne zastosowania poszczególnych urządzeń i ich wyświetlaczy, dają potencjał kampaniom wieloekranowym, poprzez połączenia planowania pod kątem telewizji i internetu.

Sprawiamy, że kampanie telewizyjne i internetowe są nawet o 40% bardziej efektywne.

Dzięki narzędziu ScreenPlanning, jesteśmy w stanie określić idealną proporcję pomiędzy kanałem telewizyjnym a internetowym – i w pełni wykorzystać ich potencjał, używając komplementarnej struktury użytkowników mediów online jako punktu wyjścia. Optymalizujemy skuteczność różnych formatów filmowych materiałów reklamowych pod kątem zróżnicowanych urządzeń odtwarzających, takich jak telewizory, iPady, smartfony czy laptopy. To podejście zwiększa skuteczność kanału telewizyjnego i internetowego w kampanii reklamowej nawet o 40%.