PL EN
ładuje…

BADANIA

ANALIZA RYNKU I MEDIÓW

Mamy oczy szeroko otwarte – szczegółowo analizujemy rynek, konkurencję i grupy docelowe

Czy znasz wszystkie najnowsze trendy dotyczące rynku, konsumpcji i mediów? Jako reklamodawca pragniesz z pewnością trzymać rękę na pulsie.

Pozwól, że pomożemy Ci w tym, dostarczając krótko, średnio i długoterminowych opracowań. Obok standardowych narzędzi, korzystamy także z instrumentów, które stworzyliśmy samodzielnie. Ukażą one szereg zagadnień o kluczowym znaczeniu dla Twojej marki.

Oto zakres działań, jakie oferuje nasz dział analizy rynku:

  • Szeroka, solidnie ugruntowana i aktualna wiedza o zależnościach i zmianach ekonomiczno-społecznych.
  • Analiza rynku i konkurencji: interesujące fakty dotyczące rynku i konkurencji.
  • Analiza rynku reklamowego: istotne informacje na temat rynku reklamowego i zachowań reklamowych konkurencji w mediach offlinowych, onlinowych i społecznościowych (monitoring).
  • Analiza i konsulting w zakresie grup docelowych: bieżące trendy i zmiany w grupach docelowych. Bazując na tej wiedzy tworzymy nowe, wyjątkowo trafne modele grup docelowych, na przykład grup docelowych nabywców. Skupiając swoje planowanie na takiej grupie, nie tylko minimalizujesz straty, ale również celnie trafiasz do szalenie istotnych konsumentów, którzy są już nabywcami marki Twojej, lub Twoich konkurentów.
  • Analiza i konsulting mediów pozwalająca na optymalne wykorzystanie budżetu mediowego.
  • Dalszy rozwój metod badania mediów. Zwracamy szczególną uwagę na porównywanie social curriencies.
  • Współpraca z instytutami badawczymi, takimi jak Nielsen lub GfK.