PL EN
ładuje…

MEDIA

Media buying

Nasz przepis na sukces: Zakup wynika ze strategii

Doskonale dopasujemy naszą strategię zakupów do charakterystycznej dla danej marki strategii naszych klientów – nie odwrotnie.

Dlatego nasz wybór mediów reklamowych wynika z ukierunkowania mediów, oraz naszych wniosków dotyczących grupy docelowej; nie stosujemy optymizacji opartej jedynie na atrakcyjności cenowej ofert, która prowadzi do nietrafionego planowania mediów. To założenie podkreśla poczucie naszej własnej tożsamości: jesteśmy innowacyjną agencją dla mediów powiązanych z daną marką.

Najnowsze narzędzia, dane Big Data prezentowane w czasie rzeczywistym i wyjątkowe doświadczenie naszego zespołu przynoszą najlepsze rezultaty. Uzyskanie decydującej wartości dodanej i zapewnienie sukcesu kampanii naszych klientów wymaga skutecznego wdrożenia naszej szytej na miarę usługi media planningu, zoptymalizowanej pod kątem zwrotu z inwestycji.

Wysoko wykwalifikowani negocjatorzy

Inteligentna strategia negocjacji gwarantuje, ze nasi klienci otrzymują najlepsze warunki zakupu mediów – oraz zdecydowaną przewagę nad konkurencją.

W kwestii negocjacji przykładamy wielką wagę do maksymalnej przejrzystości i otwarcia: Dlatego wolimy siąść do stołu negocjacyjnego razem z naszymi klientami.

Nasza współpraca w formie joint venture z firmami Initiative Media oraz Universal McCann jest kluczowym składnikiem naszej siły nabywczej w przypadku zakupu mediów na niemieckim rynku.