Services

 

Social Media & Content Marketing

Reklama w mediach społecznościowych

Rosnąca popularność mediów społecznościowych ma znaczący wpływ na zachowanie konsumentów. Media społecznościowe tworzą swój własny ekosystem, w którym dokonywane są zakupy i wyszukiwania online. Obecnie istnieje wiele dominujących sieci społecznościowych dostosowanych do konkretnych grup docelowych. Oprócz dostępności, dane, na których opierają się platformy społecznościowe, są ważnym elementem w miksie mediów.

Dzięki zarządzaniu danymi, Mediaplus zapewnia odpowiednią bazę dla reklamy umieszczonej w sieci społecznościowej. Uwzględnienie grupy docelowej jest kluczem do uniknięcia kosztownego marnotrawstwa. Możliwość wyświetlania motywów na różne sposoby tworzy wiele wariantów, które musimy zaplanować i wdrożyć przy uwzględnieniu ogólnej złożoności. Niedawno do zestawu narzędzi Mediaplus dodaliśmy raport optymalizacji kampanii, który – dzięki naszemu doświadczeniu i umiejętnościom doradczym – zapewnia odpowiednie wdrożenie reklam oraz kampanii w medium społecznościowym.

Content marketing

Marketing treści może być zrealizowany w formie doradczej, nieformalnej lub zabawnej. Termin ten obejmuje szeroki zakres narzędzi oraz komunikacji, jakie mogą zostać zastosowane w ramach marketingu online. Jest odpowiedzią rynku na zjawisko baner blindness. Przez swoją natywną formę nie jest odbierany przez Użytkowników jako reklama. Ta forma marketingu pokazuje, że Użytkownicy prowadzą ukierunkowane wyszukiwania treści.

Nasze obszerne doświadczenie w zakresie marketingu treści zmienia to złożone narzędzie w wysoce efektywny dodatek do miksu mediów. Głównym celem planowania jest określenie tematów istotnych dla użytkowników. Dobra interakcja pomiędzy wsparciem opartym na danych a wiedzą ekspercką, umożliwia marce pozycjonowanie się poza typowo, marketingowo postrzeganym środowiskiem konkurencyjnym.

Influencer marketing

Boom influencerów jest konsekwencją sukcesu mediów społecznościowych. Ze względu na ich olbrzymi zasięg i kreatywne sposoby, w jakie mogą oni „opakować” (reklamować) komunikaty, platformy wspierają rozprzestrzenianie się marketingu z ich udziałem. Wiele firm ma teraz określone budżety na komunikację przez influencerów. W przypadku przeciążenia sensorycznego mediów, influencerzy zajmują nietypową pozycję i mają szczególny związek z użytkownikami, ponieważ ich posty nie przypominają reklamy i wyglądają jak rekomendacje. Z technologicznego punktu widzenia rozwój funkcji blokowania reklam również zwiększa ciągłe rozpowszechnianie się marketingu influencerów

Influencer marketing został sprofesjonalizowany do tego stopnia, że stał się obowiązkowym elementem media mixu dla wielu naszych Klientów. Obejmuje wszystko, od strategicznego planowania kampanii, przez jej egzekucję, po raportowanie wyników. Mediaplus oferuje całą gamę usług, które pomogą naszym klientom wykorzystać influencer marketing do odkrycia potencjału grup docelowych.

Kontakt

Business Development

Team Business Development

+48 22 203 60 00