Green GRP - nowa proekologiczna inicjatywa Mediaplus International

ASTRA COFFEE & MORE DOŁĄCZA DO GRONA KLIENTÓW MEDIAPLUS

Redukcja śladu węglowego w mediach

Mediaplus oferuje klientom likwidację śladu węglowego prowadzonych działań mediowych. Inicjatywa “Green GRP’, zainicjowana przez Mediaplus International, ma na celu realizację jak największej liczby proekologicznych kampanii. W Polsce program zostanie zaimplementowany jako pierwszy we współpracy z marką MINI.

Mediaplus wprowadza do Polski unikatowy na skalę światową program Green GRP autorstwa Mediaplus International. Dzięki tej inicjatywie marki mogą realnie wpłynąć na zmniejszenie wpływu CO2 do atmosfery i równocześnie propagując proekologiczną postawę motywować branżę do zmian na rzecz ochrony klimatu. Na przystąpienie do projektu zdecydowała się już Grupa BMW. Pierwszą kampanią w ramach Green GRP będzie akcja promująca w pełni elektryczny model MINI Cooper SE.

 

“Na podstawie danych dostarczonych przez markę i dostawców mediów, nasz partner ClimatePartner oblicza ślad CO2 kampanii oraz koszty rekompensaty za pomocą specjalistycznego modelu ekonometrycznego. Następnie reklamodawca akceptuje koszty procesu, a ClimatePartner aranżuje rekompensatę ze wstępnie określonym projektem ochrony klimatu. W momencie emisji, kampania jest więc w pełni neutralna klimatycznie” - opisuje działanie programu Katarzyna Łukasiewicz Head of International Communication w Mediaplus.

Dołączenie do program Green GRP to kolejny krok Group One w kierunku propagowania odpowiedzialnych postaw biznesowych na polskim rynku mediowym. W czerwcu grupa podpisała deklarację WWF, w której zobowiązuje się do prowadzenia działań mających na celu redukcję śladu węglowego dla neutralności klimatycznej, a na początku roku podjęła współpracę z Oxygen City - pierwszym na świecie miejskim systemem antysmogowym i antypandemicznym.