De’Longhi, globalny lider wśród producentów ekspresów do kawy domowego użytku, startuje z pierwszą międznarodową kampanią reżyserowaną przez Damiena Chazelle’a z udziałem Brada Pitta. Za realizację działań promocyjnych w Polsce odpowiada Mediaplus we współpracy z agencją kreatywną Labcon i agencją martech & e-commerce SalesTube. To jednocześnie największa i najważniejsza kampania w historii firmy nad Wisłą.
Mediaplus Warsaw zajęło się strategią, planowaniem i zakupem mediów w polskiej odsłonie kampanii oraz koordynacją projektu. Labcon zadbał o organizację eventu launch’ującego kampanię, adaptacje kreacji, całość działań PR i współpracę z influencerami, a SalesTube odpowiada za badania i trackowanie spotów.
Strategię komunikacji przygotowało na poziomie globalnym Mediaplus International. W produkcję spotu promocyjnego zaangażowano laureatów Oscara i uznanych artystów: reżysera Damiena Chazella, operatora Linusa Sandgrena, kompozytora Justina Hurwitza i fotografa Lachlana Bailey’a.
Emisję spotu poprzedzała kampania teaserowa w social mediach. Jej motywem przewodnim było oczekiwanie na #SomethingPerfetto.
Właściwa kampania ujawniająca ambasadora marki wystartowała 2 września i potrwa do końca roku.