PL EN
ładuje…

MEDIA

Planowanie kanałów

Jeśli chodzi o budżet, to liczy się coś więcej, niż tylko jego wielkość. Liczy się optymalna alokacja środków.

Bądźmy szczerzy Czy macie Państwo świadomość, jaki procent budżetu na media jest poświęcony oraz na który kanał? I czy taka akurat alokacja środków jest w ogóle rozsądna?

Współczesny kanały planowania oferuja znacznie więcej niż zwykły wybór kanałów medialnych. Tak naprawdę, znacznie ważniejsze jest ustalenie właściwej równowagi pomiędzy poszczególnymi kanałami. Bez dwóch zdań ustalenie idealnej proporcji finansowania jest jednym z najważniejszych – i najbardziej złożonych – zadań w dziedzinie komunikacji zintegrowanej.

Aby opracować ofertę komunikacji marketingowej, która równoważyłaby w najlepszy możliwy sposób planowane kanały, Mediaplus wykorzystuje zintegrowane podejście do planowania strategicznego.  Korzystamy z narzędzia, które pozwala nam połączyć markę, grupę docelową i nasze doświadczenie mediowe, by odpowiedzieć na następujące pytania:

  1. Jaką kwotę budżetu należy zainwestować w które kanały, aby osiągnąć najlepszy efekt oddziaływania reklamy?
  2. Która wersja media-mixu gwarantuje osiągnięcie jednocześnie najwyższej wydajności i jednocześnie najniższego kosztu CPM?
  3. W jaki sposób należy podzielić budżet pomiędzy poszczególne kanały medialne, aby odnotować mierzalny wzrost sprzedaży?

  Badamy, które punkty styku są najważniejsze dla decyzji zakupowej.

Szczególnie w przypadku produktów, przy których proces decyzyjny trwa zazwyczaj dłużej, punkty styku działają na wiele różnych sposobów – jako że znaczenie poszczególnych punktów zmienia się znacząco wraz ze zbliżaniem się klienta do decyzji o zakupie. Nasze narzędzia Touchpoint Optimizer i BrandCube dostarczają odpowiedzi na pytania takie jak:

  • Które punkty styku są szczególnie istotne dla Państwa grupy docelowej?
  • Które są szczególnie znaczące, jeśli chodzi o podjęcie decyzji zakupu pod sam koniec procesu kupowania?

To kompleksowe, zintegrowane podejście do planowania pozwala nam określić optymalny budżet i podzielić go w zrównoważony sposób.