PL EN
ładuje…

BADANIA

Zakres usług

Zakres naszych usług obejmuje cztery główne obszary insightów i konsultacji:

Służymy Ci radą i pomocą w osiągnięciu celów reklamowych i wzmocnieniu pozycji marki na tle konkurencji. Wymagania rynku cały czas rosną:

  • Krajobraz mediowy dynamicznie ewoluuje i staje się coraz bardziej rozbudowany.
  • Równie szybko zmienia się konsumpcja mediów, co utrudnia socjodemograficzną stratyfikację konsumentów (opartą chociażby na kryterium wieku) na grupy użytkowników mediów.
  • Zmianom ulegają również zachowania zakupowe.

Dobrze przeprowadzone badania mogą być źródłem inspiracji

Jednak nawet przy zmieniających się warunkach możliwe jest celne podejście do grupy docelowej, przy maksymalizacji budżetu – na przykład stosując zazębiające się procesy w szerokim spektrum tematów lub wykorzystując ekspercką wiedzę merytoryczną z różnorodnych dziedzin.

Oferujemy naszym klientom szeroki zakres wiedzy, między innymi:

  • Rekomendacje co do efektywnego i wydajnego wykorzystania budżetu mediowego, nawet w trudnych warunkach rynkowych.
  • Analizy ściśle definiujące grupy docelowe i określające optymalny miks mediowy.
  • Kreatywne rozwiązania mediowe, które zaskoczą grupę docelową, jednocześnie wzmacniając wizerunek marki i lojalność konsumentów.
  • Wiedzę na temat przyszłych trendów: w jakim kierunku rozwijają się i jaki wpływ będą mieć na siebie nawzajem użycie mediów, zachowania konsumpcyjne oraz zarządzanie marką.

Znajomość zachowań konsumenckich: nie ograniczamy się do badania opinii konsumentów tradycyjnymi metodami; dopełniamy je również neurobadaniami. Pozwala nam to rozpoznać nieświadome procesy neurologiczne zachodzące w mózgu konsumenta, a następnie wyciągnąć z nich odpowiednie wnioski i sformułować rekomendacje.