PL EN
ładuje…

BADANIA

Narzędzia i bazy danych

Potrzeby konkretnych marek – konkretne rozwiązania

Trafne zarządzanie marką zawsze bazuje na dopasowanych do jej potrzeb strategiach. Aby dać naszym klientom dokładnie to, czego potrzebują, tworzymy szereg dopasowanych do potrzeb marek instrumentów. Dysponujemy szerokim spektrum mediów i narzędzi marketingowych: od narzędzi pomagających konsultantom w wyborze odpowiednich touchpointów, po instrumenty pomocne przy tworzeniu kreacji, lub działaniach z zakresu PR. 

Znalezienie igły w stogu danych

Pomożemy Ci utrzymać kontrolę nad wszystkim: tworzymy bazy danych i panele, w których momentalnie odnajdziesz potrzebne Ci informacje. Ponieważ komunikacja przenosi się coraz bardziej w przestrzeń digitalu, mamy obecnie do czynienia z dużą ilością danych, których analiza staje się coraz trudniejsza. Jednak to nie same dane są cenne, lecz informacje, które można z nich pozyskać.

Big Data stwarza nowe możliwości dla skutecznych działań marketingowych

W zalewie mediów cyfrowych reklamodawcom zależy na dotarciu do odpowiednich odbiorców z właściwymi treściami. Ponieważ współczesny konsument lubi, gdy zwracamy się do niego osobiście.

A warunkiem wstępnym do tak ściśle stargetowanych kampanii jest baza danych – nie tyle szeroka, co jak najbardziej szczegółowa.

Dlatego reklamodawcom myślącym przyszłościowo powinno zależeć na:

  • Kontrolowaniu ilości: należy umiejętnie zarządzać dużymi ilościami danych.
  • Zapewnieniu jakości: istotne jest również efektywne dotarcie do poszczególnych konsumentów.

Osiągnięcie obu tych celów jest możliwe jedynie przy dostępie do szerokiej, szczegółowej bazy danych, z której można wyciągnąć odpowiednie wnioski dotyczące, na przykład, zachowania konsumentów. Pomożemy Ci sprostać temu wyzwaniu: dzięki naszym zaawansowanym metodom utrzymasz stałą kontrolę nad danymi, w związku z czym będziesz zawsze w stanie szczegółowo zmierzyć i przeanalizować wskazówki pozostawione przez konsumentów.

Dostrzegasz to? Szczegółowa analiza big data jest kluczowa dla celnego planowania mediów. Sam termin „big data” to o wiele więcej niż tylko trend – a Mediaplus Strategic Insights pozwoli Ci zachować orientację w temacie.