Kim jesteśmy

Nasze aspiracje

Jesteśmy innowacyjną agencją należącą do największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Europie. 

Nasz przepis na sukces

Zarówno w kraju, jak i za granicą polegamy na naszej wypróbowanej oraz sprawdzonej zasadzie partnerstwa. Używamy jej do stworzenia najlepszego, najbardziej udanego rozwiązania – dla konkretnego rynku lokalnego oraz indywidualnie dla każdego klienta.

Nasza filozofia

Człowiek jest miarą wszystkich rzeczy. Niezależnie od tego, czy jest to pracownik, klient, czy grupa docelowa –  wykonujemy dobrą pracę dla naszych klientów, gdy inspirujemy i motywujemy ludzi. Zawsze komunikujemy się z ludźmi i dla ludzi.

Nasze główne usługi

Naszą działalnością jest doradztwo. Zapewniamy odpowiedni kierunek na rynku, który staje się coraz bardziej złożony. Naszą rolą jest tworzenie wartości dodanej dla naszych klientów poprzez oferowanie kompleksowych porad i rekomendacji.

About us

 

Mediaplus jest największą niezależną, partnerską agencją mediową w Europie.

Mediaplus to coś więcej niż media. To połączenie mediów, strategii, technologii, kreacji i kontentu. Połączenie wiedzy w zakresie tych kompetencji jest możliwe dzięki zintegrowanemu podejściu biznesowemu. W naszym House of Communication spotykają się i współpracują zespoły eksperckie, po to aby tworzyć i wdrażać strategie realizujące pozytywną zmianę biznesową dla naszych Klientów. Podejście „plus principle” obrazuje nasze nastawienie aby zawsze szukać nowych możliwości, nowych dróg i skutecznej komunikacji marketingowej. Dzięki temu możemy mieć większy wpływ na biznesowe cele uzyskiwane przez naszych klientów.

Łączymy tradycyjne i cyfrowe planowanie mediów ze specyficznymi dla marki modelami grup docelowych i strategiami mediowymi, geomediami, marketingiem efektywnościowym, marketingiem społecznościowym, marketingiem w wyszukiwarkach oraz reklamą w modelu programmatic. Rosnąca automatyzacja, wykorzystanie najnowszych technologii takich jak targetowanie, sztuczna inteligencja oraz inteligentne strategie negocjacyjne sprawiają, że nasze kampanie są wydajne i pomagają zwiększyć zwrot z inwestycji naszych klientów. Jest to możliwe tylko dzięki naszemu zintegrowanemu procesowi pracy nad projektami w ramach House of Communication gdzie eksperci z różnych dziedzin komunikacji marketingowej ściśle ze sobą współpracują, wykorzystując swoją wiedzę tak aby znaleźć najlepsze rozwiązania dla wyzwań stawianych przez naszych Klientów.

Naszą największą zaletą są nasi pracownicy, którzy każdego dnia poświęcają swoje zaangażowanie, wiedzę, kreatywność i pasję klientom i kampaniom, tak abyśmy mogli odnieść sukces.

Management Mission Strategy

Model przywództwa

Chcemy aby Mediaplus był najbardziej pożądanym pracodawcą wśród agencji mediowych. Utożsamianie się pracowników z firmą oraz ich motywacja wyróżniają nas spośród innych i są źródłem naszego sukcesu.

Innowacja

Innowacja jest podstawową siłą napędową naszego sukcesu i wyróżnia nas na rynku.  Wspieramy wolność myśli i podsuwamy rozwiązania. Kultura otwartej dyskusji pozwala na rozwój naszych koncepcji

Przedsiębiorczość

Jako niezależna agencja zarządzana przez partnerów, stawiamy na pracowników, którzy myślą w sposób przedsiębiorczy. Zwiększamy świadomość wpływu każdej osoby na sukces firmy. Dodatkowo zapewniamy przejrzystość w zakresie sukcesu firmy i możliwość uczestniczenia w dodatkowych przedsięwzięciach.

Pasja

Pasja nas napędza. Każdego dnia dążymy do doskonałości i działamy w oparciu o odwagę, ciekawość i entuzjazm naszych pracowników. Zawsze idziemy o krok dalej. Odwaga, przekonanie o słuszności działań i entuzjazm to cechy, które zaszczepiamy wśród naszych pracowników.

Uznanie

Rozwijamy naszych pracowników z szacunkiem dla ich indywidualności. Skupiamy się na ich mocnych stronach, poświęcamy im czas i doceniamy wyniki ich pracy.

Wyraźnie i bezpośrednio

Przejrzysta i niezawodna komunikacja jest podstawą naszego rozwoju na wszystkich poziomach. Dotrzymujemy słowa. Nie rozmawiamy o sobie, rozmawiamy ze sobą.

Przejrzystość

Przejrzyste i spójne decyzje zapewniają efektywną pracę. Komunikujemy nasze decyzje w sposób zrozumiały i wykonujemy je.

Wzorcowa rola

Przykład, który dajemy, utrwala się i wpływa na zachowanie naszych pracowników, kształtując kulturę Mediaplus. Działamy uczciwie i przestrzegamy własnego kodeksu postępowania.

Management

Bartłomiej Kamiński

Managing Director

Katarzyna Łukasiewicz

Communication Director

Martyna Rogozińska

Communication Director

Michał Dziok

Communication Director