Services

 

Digital Media

Reklama display

Mówi się, że banery są plakatami Internetu. Reklama typu display szybko i skutecznie buduje świadomość marki oraz zapamiętywalność brandu. Tym samym kampanie display, które kierują relewantną reklamę do precyzyjnie określonej grupy odbiorców, w pośredni sposób mają duży wpływ na sprzedaż.

Wdrożona w wybranych punktach ścieżki decyzyjnej konsumenta reklama typu display, osiąga imponujący zasięg i generuje adekwatny ruch na stronie docelowej, w optymalnych kosztach. Reklama display jest najbardziej skuteczna gdy użytkownik widzi produkt, którym jest zainteresowany, więc komunikacja powinna być precyzyjnie targetowana w oparciu o dane klienta oraz wydawców. Dzięki zoptymalizowanej widoczności i czasowi wyświetlania, zapewnia ona najlepszy zwrot z inwestycji w miksie mediowym dla wielu naszych klientów. Firma Mediaplus jest znana ze swojej innowacyjności i wnikliwego podejścia właśnie w dziedzinie display marketingu.

Reklama wideo online

Reklama wideo online nie tylko odpowiada na wyzwania, jakie niesie ze sobą fragmentaryzacja mediów – procesy narastające przez lata i nasilone poprzez gwałtowny rozwój Netflixa, Amazon Prime itp.  Dociera do osób rzadko oglądających telewizję – tradycyjnie młodych, wykształconych odbiorców docelowych o wysokich dochodach. Jedynie świadomość różnych sposobów, w jakich działają poszczególne cyfrowe formaty wideo, oraz umiejętność ich wdrożenia w sposób ukierunkowany na wynik, pozwalają na ich integrację z miksem reklam wideo w sposób komplementarny, który tworzy efekt synergii. Mediaplus może wspierać wybór formatu i środowiska, korzystając z własnych informacji pozyskiwanych z ankiet, takich jak „Studium równoważności mediów: wideo”, maksymalizując w ten sposób wpływ i skuteczność reklamy. Pod nadrzędnym hasłem „ScreenPlanning” nasza agencja opracowała kilka zaawansowanych narzędzi, strategii i taktyk, które optymalizują interakcje między różnymi kanałami video online. Umożliwia to lepsze dotarcie do różnych segmentów odbiorców docelowych oraz maksymalizację zasięgu w tym samym budżecie.

Reklama mobilna

Przeciętny człowiek sięga do swojego smartfona 200 razy dziennie. Urządzenia mobilne są wszechobecne a dla wielu z nas są pierwszym i ostatnim nośnikiem, którego używamy każdego dnia. Nawet gdy oglądamy telewizję, czytamy gazetę lub słuchamy radia, smartfon jest zawsze w zasięgu ręki. Znaczenie urządzeń mobilnych jest więc niekwestionowane. W badaniu produktów i korzystaniu z treści – a więc w dziedzinach SEA, SEO, social i webdev – kluczową frazą jest „mobile first”. Jednak ta mała powierzchnia stanowi poważne wyzwanie dla komunikacji zorientowanej na branding i świadomość. Mediaplus pozwala w pełni wykorzystać możliwości oferowane przez marketing mobilny dzięki specjalnym rodzajom reklam koncentrujących się na świadomości i zoptymalizowanych pod kątem widoczności.

Kontakt

Business Development

Team Business Development

+48 22 203 60 00